lördag 6 oktober 2007

Välkomna!

Strulfian herself har startat ÄNNU en blogg - kan inte riktigt bestämma sig vilken som ska användas. Nu ska jag i alla fall försöka att samla lite pyssel här, samt att jag ska visa upp mina DT-alster som jag gör för Belimi (www.belimi.se) också. Alltid skönt att börja på ny kula!

Min gamla blogg var sorgligt sällan uppdaterad och jag var inte heller speciellt nöjd med att man inte kunde gå in och pilla med layouten själv där, så det var ett av skälen till att jag bytte. Nu har jag ju ännu inte gjort något nytt med denna layouten, men det kommer snart hoppas jag.

Så, här kommer ni i fortsättningen att hitta pyssel och papp och diverse svammel från mig - läs om ni har lust, titta på bilderna och stäng igen fönstret när ni tröttnar! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥