onsdag 28 maj 2008

Pysselträff

Snart är det dags för pysselträff!

På lördag ska jag få spendera heeeela långa dagen tillsammans med andra pysseltjejer, på Uppysslingens träff i Uppsala. Bland annat kommer flera tjejer från pyssel.net att vara där (ingen nämnd, ingen glömd) och det ska bli SUPERkul att träffas, pyssla och babbla i största allmänhet.

Det har inte blivit så mycket pysslat de senaste dagarna, dels för att jag inte har orkat, och dels för att Kajsa har tagit den mesta tiden. Dock har jag gjort ett beställningskort till ett bröllop:

Photobucket

Dessutom har jag fått en till beställning av de som beställde det kortet - det måste ju betyda att de är nöjda, eller hur? :D

Imorgon har jag promenaddate med StinaD, så jag hoppas på riktigt fint väder!

Nu ska maken och jag kolla på film - vi är lite efter, men tänkte kolla på "Kill Bill" - ingen av oss har sett de filmerna... *heh*

4 kommentarer:

  1. Ett mycket fint kort, förstår att du får en massa beställningar!!!

    SvaraRadera
  2. Om inte jag vore kortpysslare själv, så hade jag också anlitat dig! Du gör så HIMLA FINA kort, vännen!

    Åh, vad jag gärna hade varit med på Uppysslingen...hoppas att ni får KUL!

    Å du - KillBill 1 är jättebra...tvåan är sådär, men absolut sevärd! *tycker* ;)

    *puss*

    SvaraRadera
  3. Jättehärliga kort! :)
    Och när ska du komma på en HG4-crop då? *wink wink*
    Kram Dolores

    SvaraRadera
  4. Du....det finns goda nyheter för dig på min blogg!!

    *PUSS*

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥