lördag 16 augusti 2008

Bidragen till tepåsetävlingen

Här kommer alla bidragen till tävlingen, och jag ska snart låta min make få titta igenom dem alla och bestämma vilket som bli det vinnande. Ska se om jag kan få honom att motivera sitt val också.

Annika


Lilla Katt


Milla


Myran/Ellinor


Nathalie

Emmy

Vixxxan

Evalajnen

Vinnaren kommer att få en pysslig vinst av mig hem i brevlådan efter vår Göteborgs- och Alingsåsvistelse - dvs. nästnästa vecka.

Spänningen är nu oooooliiiiiiiiiidlig!! ;)

Edit: Ändrade Emmys bidrag, då jag råkat lägga upp FEL bidrag! Sorry, men ingen skada skedd - maken har inte kikat ännu. ;)

Edit2: Hade missat Annikas bidrag, men det ligger uppe nu - sorry igen! Kanske ska fokusera på EN sak i taget - inte bra att packa, plocka, blogga och spela spel samtidigt... *hrm* ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥