torsdag 6 november 2008

En RAK och en Kajsa

Idag fick jag en oerhört trevlig RAK från ANNAANNA - och jag blev jätteglad!! En PM-penna jag önskat mig, gula organzaband (tjejen vet vad jag gillar!) och MMs Tiny Alphas - rosa! Titta bara:

Photobucket

Jag hoppas få leka lite med mina nya saker ikväll, tillsammans med mitt nya QK Jolly-set. *weeeee* TACK söta Anna! ♥♥♥

Sen måste jag bjuda på en liten Kajsabild - det var ett tag sen nu. Hon drar sig upp till stående och självklart är då hennes ståleksak en favorit. Den har ju knappar och ljud och lampor... *oooh* Mamma är väl måttligt förtjust i den efter att ha hört samma truddelutt om och om igen. ;)

Photobucket

4 kommentarer:

  1. Nawwww va go' Kajsa är!! ♥

    SvaraRadera
  2. Tjaa, blir du alldeles less vet jag en liten pingla i Vallentuna som gäääääärna adopterar den :)

    Puss på er sötisar!

    SvaraRadera
  3. Oooh, rosa sånadär bokstäver!!!! Mkt snyggt!

    Och så sötKajsa :) Kan itne batterierna "ta slut" då? :) Näää, klart hon ska få trycka och lyssna så mycke thon vill! Hihi!

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Jag inhandlade mina allra första PM-pennor i fredags och jag är djupt förälskad! Ville bara säga hej, är dålig på att komentera på mina dagliga inspiro-rundor! Trevlig blogg med fina saker! //Jennie

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥