söndag 5 januari 2014

Christmas Cards 2013

I don't make and send that many Christmas cards, but the few I make, I really enjoy making. Though, I always start a bit late and I have to rush the cardmaking, same thing this last Christmas... ;-) Here are some of the cards I made for 2013:







I really like how they turned out, and I think that the darker blue card is my favourite in this batch.

How do you think when you make your Christmas cards? Do you start early or in the last minute? Do you LOVE making them or do you consider it a "have-to-do" thing before Christmas?

Well, I'll put that behind me for a while now, and I'll probably start too late this year, too... ;-)

Take care!


2 kommentarer:

  1. Heeej TettiZ! ♥ Vilka fina julkort! Jag har nog samma favorit som du ifall jag måste välja! ;) Jag är alltid en tidsoptimist när det gäller julkorten! Tänker varje år att jag ska börja i god tid men icke! Sitter i slutet av november/början av december! Hinner aldrig göra till alla då jag skickar ganska många, så jag brukar prioritera dom som jag inte träffar personligen under jul och dom som uppskattar ett hantverk! ;) KrAAAm! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Carin! :D

      Ja, jag prioriterar att skicka till mina släktingar, för jag brukar inte träffa dem kring jul. Jag väljer att inte stressa över detta för jag VÄGRAR att känna stress inför jul. Det ska vara lugn och ro och mys då! :)

      Radera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥