torsdag 1 maj 2014

Kurs med Frank Garcia från Prima Marketing!

Onsdag den 14 maj kl. 18:30 kommer jag sitta som ett ljus i skolbänken. Eller, skolbänken är väl att ta i, men jag ska gå en kurs. Inte vilken kurs som helst, utan en sån där "once in a lifetime"-kurs med Frank Garcia som flyger in från USA för att hålla kurs med Prima Marketings produkter. Vi ska få göra en mixed media-LO och det blir ett tillfälle att få vara kreativ, träffa likasinnade och bara insupa massor med inspiration! Åh, vad jag längtar! :D



Måndag den 19 maj kl 18:30 är det ännu en kurs med samme Frank Garcia från Prima, men denna gång är det ett minialbum som ska läras ut. Jag är tyvärr inte anmäld till den kursen, men är helt säker på att den kommer att vara lika rolig och inspirerande som den första kursen. Hade jag haft möjlighet hade jag DEFINITIVT gått på den också. Vet att några av mina vänner i scrapvärlden kommer att gå på båda... ;)


Vi kommer att hålla till på Cervins väg 15 i Spånga, men det är Pyssloteket som står som värd för evenemanget. Du kan också köpa din kursplats via Pysslotekets webbshop, och det finns platser kvar!! Pris per kurs är 695 kr men då ingår också material från Prima Marketing till ett värde av nästan 900 kr!

Nu blev jag så pysselsugen av att skriva detta blogginlägget att jag är tvungen att pyssla lite! *hehe*

Trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥