fredag 29 maj 2009

Bidrag till majskissen hos Karlssons Scrapperi

Jag fick klartecken att visa upp mitt kort här också - efter en underbar skiss hos Karlssons Scrapperi, kika in i deras blogg och var med du också! Deadline är 31 maj, så du har till söndag på dig. :D

Här har vi mitt bidrag - det ska överlämnas imorgon till dagens födelsedagsbarn (min svägerska) av maken och barnen. Jag ska ju på pysselträff... ;)

Photobucket

Nu ska jag packa och cyberpyssla med min Annika. Sen blir det eventuellt en film innan det är sovdags, vi får se hur lång tid packningen tar. ;)

2 kommentarer:

  1. Men så fint kort...

    Kramelikram Veronica

    SvaraRadera
  2. Så vackert kort! Du har talang tjejen:)

    Hoppas du har en riktigt skön helg i sommarvärmen. Kram/ Teres

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥