torsdag 28 maj 2009

Födelsedagsask

Igår fyllde Elsa år och vi gav henne ett presentkort så att hon ska kunna köpa sig en ny klocka. Jag pysslade ihop en ask att lägga presentkortet i:

Photobucket

Igår kväll blev det lite pysslat också, men inget jag kan visa upp eftersom det ska vara med i en tävling. ;) Jag sparar det till när tävlingen är slut helt enkelt.

Regnet hänger i luften här i Åkersberga idag och jag har varit iväg och handlat lite - bland annat ett par nya promenad/gympaskor som belöning för att jag är inne på dag 14 av Cambridgekuren! Imorgon är det vägning, så vi får se vad vågen säger... ;)

4 kommentarer:

  1. Vad smart och otroligt snygg lösning på paketinslagning! :D

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt snyggt som vanligt. Nu blev jag inspirerad att ta itu med min egen presentuppgift.

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥