onsdag 1 juli 2009

Snart semester i några dagar

Imorgon bitti flyger jag till Birmingham för att hälsa på goaste Annika, så jag får några dagars semester i alla fall. Iofs tråkigt att inte åka iväg nånstans med familjen, men jag klagar INTE!! Skönt med lite egentid också, så att man orkar med hela sommarens arbete - och sen även höstens skolstart! Man är ju van att få vara rätt långledig innan skolan börjar och eleverna kommer, så i höst kommer jag nog att vara rätt trött och sliten misstänker jag. ;)

Så, jag inte har varit så flitig med uppdateringar här den senaste tiden och de närmaste dagarna kommer inte att bli bättre, om man säger så. Förhoppningsvis har jag lite att visa när jag kommer hem igen, för självklart ska jag och Annika pyssla skiten ur hennes pysselsaker och matbord!!! *hehe*

Ha det så skönt och hoppas att solen skiner på er!

Free Smiley Courtesy of www.millan.net

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥