onsdag 14 november 2007

En underbar RAK!

Goa, härliga ANNAANNApyssel.net beställde lite utstansade saker av mig och jag skickade glatt till henne i utbyte mot något annat pyssligt. Idag trillade (nej, snarare dunsade) det ner ett tjockt kuvert från henne och i det låg massor med fint:


STORT tack för allt fint i paketet - jag blev JÄTTEGLAD - speciellt för de fina orden i kortet till mig och självklart för RAKen till BA. Det är faktiskt de första bebiskläderna till BA!!! :D Detta perfekta paket (gula och turkosa blommor, stjärnstämpel, prickigt svart band) var verkligen precis vad jag behövde efter en lång och INTENSIV dag på jobbet med 11 (!) halvtimmeslånga utvecklingssamtal... *pust* Jag är lite mör, minst sagt.
Puss på dig, Anna!! :D TACK TACK TACK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥