söndag 18 november 2007

Pysselträff igår


Oj, vad roligt det var att träffa alla nya och gamla pysslingar i Akalla igår! :)

Tack, Lee, för att du ordnat med lokal och allt för oss - och för att du stod ut så länge som du gjorde med nackspärr och ryggont - du är en darling!!!

Jag lyckades pyssla ihop ett gäng tändsticksaskar (se ovan) och målade en del julmotiv med mina ljuvliga ProMarker-pennor, plus att jag äntligen gjorde något åt min Strepsilsask (liten plåtask) - dock tänker jag inte visa upp den här, då jag är osäker på om personen som ska få den kollar här ibland... ;) Ni som är på forumet får i alla fall se den i min utställningstråd. :D

Snart är det dags för middag, och sen ska jag pyssla vidare lite grann.

4 kommentarer:

  1. Å, så himla snyyggga. Jag har också suttit å gjort tändsticksaskpynt i dag, fast i en lite annan stil.

    SvaraRadera
  2. Får man se nånstans då??? I din blogg, tyyyyp?

    (liksom ba) ;)

    SvaraRadera
  3. MUMS vilka söta tändsticksaskar!! Jag vill också göra! *rotar i städskrubben efter tändstickor*

    kRAm! Evelina

    SvaraRadera
  4. jättesnygga!!

    Kram Vixxan

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥