fredag 9 november 2007

Min nya kärlek...

...men oroa er inte! Maken vet om allt! ;)

Jag var iväg i onsdags tillsammans med Karamell på pyssel.net och shoppade pennor, men inte vilka pennor som helst. ProMarkerpennor. Härliga pennor som finns i 92 (!!) färgnyanser, och som är otroligt lätta att använda. Igår kväll satt jag och lekte med alla mina 27 färger (+blender) och hann måla några filurer, samt ett par julstämplar från Belimi. :D Får se om det blir några alster utav dem - i så fall scannar jag och visar upp här.

I helgen kommer Mallan och det ska bli en lugn och skön helg. Det är första helgen sen i våras som vi inte har något direkt hängande över oss, något som måste göras hemma. David slet som ett djur förra helgen, och i måndags hade vi värdering. Dock värderades inte riktigt huset så mycket som vi hade hoppats på, även om vi försökte hålla våra förväntningar nere. Men ändå, när radhusen precis bredvid är uppe i en halv miljon mindre än vår fristående villa med stor tomt, då undrar man ju lite...

Nå, det är FREDAG idag, och jag ska njuuuuuta av helgen som kommer. Gör det ni också! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥