tisdag 5 maj 2009

Brunkullan firar

...sitt designteam, som SAMTLIGA blivit publicerade i nya numret av Scrapbooking mm - ett nummer som jag för övrigt ska gå på jakt efter ikväll, tänkte jag. ;)

Brunkullan firar alltså med hela 25 % rabatt på hela sortimentet (undantaget cardstock från Bazzill (inkl Bazzillpaket), Grunge Heart Collection och Grunge Collection från Stempleglede, presentkort, förbeställningar, redan beställda och/eller undanlagda varor) - och din order blir fraktfri om du beställer för minst 800 kr (efter avdragen rabatt)!

Med tanke på hur mycket mums det finns i shoppen, så är det inte ett dåligt erbjudande alls. Synd bara att jag själv inte får shoppa mer just nu... ;) Men låt inte det hindra er - tänk på att det finns t.ex. Tim Holtz-stämplar, underbara papper från K&Company, Pebbles Inc och 3ndyPapir, sammets- och glitterpulver från Doodlebug och distressdynor i massor av färger... *yum*

Happy Shopping!!!

1 kommentar:

  1. Stort grattis till hela teamet! way to go!
    MEN... Du VET ju hur mycket jag "råkade" shoppa i lördags, eller hur? så jag får sätta mig på fingrarna och låta suget gå över *S*
    kram
    Nita
    ps. jag ska be guben jaga efter tidningen ikväll så jag får se era alster ds

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥