onsdag 12 juni 2013

1000 inlägg!

Idag firar jag 1000 inlägg i min blogg - startad den 6 oktober 2007. Det har tagit nästan 6 år att fylla bloggen med så här många inlägg - nästan 1 inlägg varannan dag om jag inte räknar tokigt. ;-) Det som förvånar mig är att jag lyckats hålla bloggen vid liv så länge, även om jag har haft mina tysta perioder.

Så, för att fira så kommer jag att ha en tävling med ett färgglatt pris:


För att få vara med och ha en chans att vinna detta priset så vill jag att du skapar något FÄRGGLATT. Du får tolka temat hur du vill och gärna förklara hur du har tolkat temat.

  • LO, kort, altrat, art journaling, canvas etc. - allt pappers/färgpyssel är tillåtet
  • Ingen digital scrapbooking.
  • Blogga ditt bidrag och länka med Inlinkz nedan - var noga med att länka till "rätt" inlägg
  • Du får vara med i andra utmaningar/tävlingar med ditt alster om du vill. 
  • Max ett bidrag per person.
  • Deltagare måste vara bosatta i Sverige, eller ha en adress inom Sverige som jag kan posta till.
Deadline är 31 juli kl 23:55.

Vinnaren väljs ut av mig själv, ett par vänner och någon/några ur min familj.

Sätt igång och SKAPA!



16 kommentarer:

  1. Gahhhhh vilket drömpris vännen!!! Måste göra :)

    SvaraRadera
  2. Och så glömde jag ju att säga GRATTIS till såååå många inlägg!!! Måste kolla hur många jag gjort? Tror att vi bloggat ungefär lika länge :) Sommaren 2007 tror jag att jag började. Puss & Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaaaaaaa!!! Det klart du ska vara med! :D Du har nog fler inlägg än vad jag har - långt fler - du har nog varit mycket flitigare på att blogga än vad jag har! ;)

      Radera
  3. Stort grattis till alla inläggen och fortsätt blogga :) Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Grattis till dina 1000 inlägg vännen!!
    Mitt bidrag är uppladdat och klart!! Nu ska jag klicka runt och kika på allas bidrag! Skoj!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hemskt mycket Ulrika! Vad skoj att du hann göra ett bidrag - och ett riktigt snyggt sådant också! :D

      Radera
  5. Grattis till alla inlägg, tycker du varit väldigt flitig och dessutom gör du ju en himla massa fina saker! Tack för inspirationen söta du! :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv, Lina!! Vad glad jag blir att du ville vara med i min tävling! :D

      Radera
  6. Grattis till alla härliga inlägg! Du är en stor inspirationskälla- keep on going girl! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så HEMSKT mycket för dina fina ord OCH för ditt fina bidrag i tävlingen! :D Det gör mig SÅ glad! :D

      Radera
  7. Hann jag? :) Om inte, så gör det inget. Jag är så glad att jag fick igång skaparlusten. Det har gått lite segt den senaste tiden. Grattis till 1000 inlägg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fixar nog ytterligare en bild imorgon, när det är bättre ljus.

      Radera
    2. Du hann! Fixa du en till bild om du vill - det är lugnt! :) Vad skoj!! :D

      Radera
  8. WOW!! 12 bidrag blev det - jag är jätteglad och impad, tjejer!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu återstår röstning - ni får ge er till tåls i några dagar, så ska vinnaren snart utses! :D

      Radera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥