måndag 11 november 2013

A Day @ the Beach

A page about the lovely times we had this summer at Gotland. It was my first ever trip there, and of course Kajsa's too. We both loved it and we hope to go there next year again.


I've used one of the new Tim Holtz Layering Stencils, the one called Dot Fade - I just LOVE it! :D I will have to watch it so I don't overdose on it... ;-) You can find it in Pyssloteket's webb shop.

Don't you just love the sea monster in the background of the photo...?

Take care!



2 kommentarer:

  1. Ja! Jag ser det urhäftiga monstret!

    Baddräkten tror jag du har satt på flickan för att LO-n skulle bli så här himla färgglatt käck! Garanterat att du hade en tanke på den redan då...?! *S*

    Underbar LO med snygga detaljer!

    SvaraRadera
    Svar
    1. *hahahaha* Visst är man en äkta scrap-morsa om man klär sina barn efter vad man vill scrappa? Dock är min dotter så väluppfostrad att hon gärna väljer färgglada kläder själv - jag behöver inte hjälpa henne på traven. ;)

      Tack för fina kommentarer som får mig att le stort!! :D

      Radera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥