söndag 22 juni 2014

Gifts part 1



Ibland får jag beställningar från vänner och familj - de vill att jag ska göra presentförpackningar, kort eller andra saker åt dem, och jag älskar verkligen det! Vanligtvis har de någon form av önskemål som t.ex. "hon gillar rosa, segelbåtar och kaffe" eller "jag vill ha något romantiskt", men ibland får jag fria händer att göra vad jag vill.

Idag kommer det två inlägg med "beställningsjobb" från mig - ett med en handskriven tavla och ett med två presentförpackningar som ser ut som söta små mjölkpaket. Först ut är tavlan - en enkel tavla med svart och vit cardstock som bas, texten är en kalligrafistil som heter Old English. Med en vit, enkel ram så blir det riktigt "clean & simple" och jag hoppas att mottagarna av denna gåva blir glada!

* * *

Sometimes friends and family ask me to make gift bags, cards and other things for them, and I really love to do that! Usually they have some guidelines such as "she loves pink, sailboats and coffee" or "I want something romantic", but every once in a while I can do pretty much what I'd like to.

Today I have two posts with creations made for friends and family to show - one with a handwritten text in a frame and one with two small gift boxes that look like milk cartons. First of all is the framed text - simply white and black cardstock in a simple white frame, the handwritten text is a calligraphy font called Old English. The frame, the text, and the black-and-white makes it very cleand & simple, and I hope the recipient of this gift will be happy with it!



Materiallista / List of supplies:

Martha Stewart Crafts Paper Trimmer M281055
Bazzill Orange Peel Black T10-1022
Bazzill CS Marshmallow 8,5 x 11 10-1083
EK Tools Elegant Calligraphy Black Single 55-30071
MyStik™ Permanent Strips Dispenser 01650-6




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥