onsdag 23 april 2008

Ett par kort till

Hann med att göra ett kort till innan uppsamlingsmappen för helgens cybercrop stängde, och det var förvånande nog i kategorin LILA! Jag som inte alls är förtjust i lila. Det blev ett väldigt enkelt kort:

Photobucket

Sen gjorde jag igår kväll ett kort till en blivande ettåring. Jag TROR inte att hans mamma läser här i bloggen (i alla fall inte speciellt ofta) så jag vågar mig på att visa kortet här. I alla fall så kommer inte HAN själv att se det innan! ;)

Photobucket
Nu ska jag se om den sovande Kajsa låter mig pyssla lite lite innan det är dags för middag. Ha det gott i vårsolen, allihopa!

1 kommentar:

  1. Jag är ledsen att behöva säga detta, men jag tittar i din blogg var och varannan dag! Skriver inte så mycket kommentarer dock. Men nu ska jag glömma att jag såg kortet ... (Jättefint!) Jag kommer ringa dig snart för jag har lite pysselfrågor som jag måste få experthjälp med att reda ut! Och så vill jag prata lite om dina morföräldrar :-( Träffade Monkan och Janus i fredags så jag har hört vad som hänt. Kramar till dig!

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥