tisdag 15 juli 2008

Pysslat med Evalajnen!

Idag kom goa Evalajnen från pyssel.net och hälsade på och pysslade loss med mig - vi hade jättemysigt och blev uppassade av David med lasagne till middag, så vi kunde pyssla vidare på kvällen. Nu har hon nyss åkt, och jag ska pyssla vidare själv en stund, men först tänkte jag visa upp ett par av mina alster för dagen:

Photobucket
Lånade stämpeln av Evalajnen och stämplade med VersaMark och färglade med Pebbles chalks Earth TonesAlfabetet är QK Lemonade.

Photobucket
Mönstrade papper från October Afternoon, blommor & blad från Prima, lite bling, punchinella, band, rubons och en uggla från Lagerhaus. Lovade nämligen Evalajnen att jag skulle göra ett kort med mycket dekorationer på.

Ett kort till har jag gjort, men det är för Mazzarin, så det kommer upp i deras blogg framöver - håll utkik! ;)

Får se om jag lyckas få något mer ur händerna ikväll, eller om jag fastnar här vid datorn...

3 kommentarer:

  1. Alldeles alldeles LJUVLIGA kort!

    SvaraRadera
  2. Finfint som vanligt. Vr själv på pysseldate med Linda (Knorrigt) igår. Det var himla trevligt, fick gjort lite grann som fins i min blogg.

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥