lördag 20 september 2008

Vinnare i tävlingen!

Det här var inte lätt, kan jag tala om! Många bra förslag, och jag skulle vilja filma alla egentligen - men som jag nämnt tidigare så har jag inte allt material som ni vill att jag ska visa hur man använder, så det går helt enkelt inte.

Jag satt länge och funderade på vilket förslag jag skulle bestämma mig för och gjorde lista med de som jag fastnat mest för. Sen tänkte jag lite praktiskt också - för mig att göra ett minialbum eller liknande på film skulle ta för lång tid, så det räknade jag bort.

De förslag som hängde med längst i mina funderingar var:

Altra en tändsticksask (Elina)
MCP-teknik (Susanne - eleocharis)
ProMarkers (Snurklan)
Egen overlay (Heila)

Vill tillägga att i ett par fall så hade liknande förslag givits fler gånger, och då har jag tagit den person som skrev om det först, eller som varit mer specifik i sitt förslag.

Till slut - och det är nu i skrivande stund - så har jag bestämt mig för att det vinnande förslaget blir:

Att altra en tändsticksask

Elina har alltså lämnat det vinnande förslaget. :D Ett pyssligt pris kommer till dig inom kort! Grattis!

Självklart ska jag filma detta altrande av ask - det blir nog jultema, passande nog - och lägga upp filmen här i bloggen så fort den är klar!

Håll utkik!!

Free Smiley Courtesy of www.millan.net

3 kommentarer:

  1. Grattis Elina!! :D

    Ska bli himla kul att se filmen sen, Tettiz! *väntar ivrigt* :)

    SvaraRadera
  2. Åh, man tackar - bra val! Ser fram emot filmen!

    SvaraRadera
  3. Grattis Elina. Kul att själv fått vara med i dina tankar. Ser fram emot att se filmen.

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥