onsdag 3 december 2008

Färska Kajsabilder

Tänkte jag kunde bidra med lite nya bilder på Kajsa som kompensation för att jag är så seeeg med att lägga upp mina CC-alster från helgen. De kommer såklart upp sen, de också, men jag måste minska ner storleken, lägga upp på Photobucket osv. osv. Lite lat är man också. ;)

Idag:
Photobucket
Kajsa är nybadad och sitter och tittar på Anki och Pytte med pappa

Photobucket
Härligt rufsig frippa

1 dec:
Photobucket
Den tungan åker ut för det mesta ;)

Photobucket
Liten snorig tjej som håller på att få fler tänder

Photobucket
Ett riktigt litet bustroll som kryper runt och ställer sig upp mot möbler, väggar och diskmaskinen :D

Ska se om jag kan få ordning på de andra bilderna nu också... ;)

1 kommentar:

  1. Hörrududu, jag vill MEEEEEEED ha en Kajsa!! Jag ska busprutta henne på magen och busa järnet när jag kommer över!

    Hon är en av de underbaraste gullungar jag någonsin sett!!!!

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥