söndag 1 februari 2009

Utmanad!

Håhå!

Ewonne har utmanat mig och den utmaningen kunde jag bara inte låta bli att hänga på! Så här är det:

- Gå till "Mina bilder" i din dator

- Gå till mapp nummer 6

- Plocka fram bild nummer 6

- Visa bilden i din blogg och skriv någon om den

- Välj ut 6 nya personer, länka till dem och låt dem få reda på att de har blivit utmanade!

Så, här är min bild - den togs den 29 maj 2004 och föreställer mig och min make David då vi var på Birkakryssning tillsammans med två andra par - goda vänner och fd. kollegor till mig. Vi hade himlans kul... ;D

Photobucket

Jag är alldeles för lat just nu för att skicka denna utmaning vidare, men om du läser här och känner för att göra den så GÖR det!! Skriv gärna en kommentar här också, med länk till din blogg, så jag kan komma och kika!! :D

Nu ska jag pyssla lite och sen ska jag försöka krypa i säng lite tidigare än vanligt. Nyckelordet är försöka... ;)

1 kommentar:

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥