lördag 31 januari 2009

Ett svart kort

Gokväll!

Här sitter jag och nattugglar. ;) Jag har i alla fall gjort ännu ett "regnbågskort", även om svart kanske inte är nåt man ser i en regnbåge... Nå, jag ska inte svamla mer, ska försöka komma i säng i stället. Imorgon kväll kommer min bästa kompis Elsa och äter middag med oss och sen ska vi pyssla hela kvällen. Det ska bli SÅ mysigt. :D

Svart var det, ja:

Photobucket

Så. Vi får väl se vad jag pysslar ihop imorgon, om det blir några LOs eller kort - känns som att jag har lite foton som väntar på att bli scrappade också. Kanske kan vara kul med lite omväxling efter denna regnbågskavalkaden. ;)

G'natt!

10 kommentarer:

  1. Dina regnbågskort är så läckra vännen, jag blir alldelees glad av dem! :) Hoppas ni får en mysig scrapkväll! *kram*

    SvaraRadera
  2. SNYGGT!! Först såg jag bara stämpelmotivet - och i övrigt såg det bara SVART ut för ljuset speglade sig i skärmen...men tittar man närmare ser man den läckra medaljongen och bokstäverna - och det är säkert ännu snyggare IRL!

    Ha en mysig pysselkväll!
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Jag är sååå imponerad av alla fantastiska kort du spottar ur dig! *kram*

    SvaraRadera
  4. Superläckert med bara svart - måste nog prova någon gång! Häpnar över hur produktiv du är!!
    *kram*

    SvaraRadera
  5. Har fyra saker till dig i min blogg om du vill ;-)

    SvaraRadera
  6. Läckert med ett svart kort.
    Du är så otroligt duktig!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Du har förresten en AWARD att hämta i min blogg! :)
    ( http://blueeye73.blogspot.com/ )

    Kram Linda

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥