måndag 13 oktober 2008

Helgens pyssel

Goaste Gulligullan kom i söndags och åker imorgon bitti in till Stockholm för att gå på kurs och bo på hotell. Vi har haft det supermysigt här - pysslat, pysslat, pysslat och ätit god mat, busat med Kajsa, fikat osv.

Självklart har det blivit lite pysslat, men just nu är det lite för mörkt för att fota de alster jag KAN visa, och något alster kanske kommer upp i Mazzarins blogg inom en inte alltför avlägsen framtid. ;) Jag ska fota imorgon och lägga upp lite bilder på bl.a min nya skissbok, som jag har bundit ihop med min BIA.

Tills dess får ni nöja er med ett några bilder på Linda och Kajsa:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Foto: Linda

Photobucket
Foto: Linda

Gonatt och *hirp* på er alla pysslare! :)

2 kommentarer:

  1. MysKajsa!!!! Hon är ju helt underbar!
    Och Gulligullan också! :D

    SvaraRadera
  2. awww bebisar som är så underbara <3

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥