söndag 25 maj 2008

Välkommen till världen-kort

Goa Stina beställde ett kort av mig - av mig!!! :o Vilken ära att få beställning av en medpysslare, säger jag bara!

Här är resultatet - som jag gjorde som en liftning av allas vår sötaste DrNina, för såklart ville jag vara med i hennes tävling. Jag valde att lifta hennes kort "Hem.", med det ljusblåa molntygpappret och staden.

Photobucket

...och insidan:

Photobucket

- även om det inte ser ut som det, så är det samma blåa färg på insidan som på framsidan. Scannern har nog blivit färgblind. ;)

6 kommentarer:

  1. så fint, så fint, så FIIINT!!
    Den lilla ugglan med stora ögonen är jag alldeles förälskad i.

    Tack för att du ville vara med och leka! :D

    SvaraRadera
  2. Superduperfint kort!! :)

    SvaraRadera
  3. Cute as a pumpkin pie!

    SvaraRadera
  4. Vad härliga kort du gjort (det rimmade så jag skippade gör till fördel för gjort...doh!)

    Jag får nog bläddra runt bland sidorna tror jag bestämt!

    SvaraRadera
  5. Så himla fint kort. Älskar ugglor. Du e så grym på det du gör!!!!

    /Malin (malo)

    SvaraRadera
  6. Så läckert! Ugglan är ju bara för rar.

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥