torsdag 13 november 2008

Ett julkort om dagen...

...håller tomten borta från magen. Eller hur var det nu?!

Ja, ikväll har jag i alla fall fått ihop ett julkort till, så min julkortstillverkning-rate ser rätt lovande ut. Nu har jag lite grejer som jag ska göra till Mazzarin också, så julkortstillverkningen måste stå tillbaka lite grann tills jag är klar med det. Lite mer har jag att göra, så jag får väl lägga upp min "pyssel-att-göra-lista" här igen, för att, om inte annat, hålla koll på mig själv:

Novembers pysselmål:

* Inspirationsalster till MAZZARIN
* Farsdagskort --- 1 klart!
* Göra klart Mallans tändsticksaskjulkalender
* Börja göra årets julkort --- 9 klara!
* Scrappa Amis bilder till scrapswappen (eg. framme hos mottagaren 12/12)
* Få klart i pysselrummet
* Skicka ett par RAK:ar --- 3 skickade!
* Fota och lägga upp pysselsaker till försäljning --- påbörjat!
* Hemligt projekt featuring Zarischka
* Bidrag till Stämpelgårdens deckar-tävling (15/11)

--- Extra ---

* 1 grattiskort klart!
* 1 LO klar!
* Bidrag till pyssel.nets novembertävling klart!

Så, nu ska jag vara så elak att tala om att ni inte får se kvällens julkort nu - eftersom goa Hattifin har inspirerat mig att använda mina Stickles mer, så måste det såklart ligga på tork. ;) Bling is da thing! Kolla bara det här inlägget med bild i ovan nämnda bruttas blogg!!! *gaaaaaaaaah* liksom. Jag bara MÅSTE ha alla di däringa Distress Sticklesarna - inte Glitz, nej, de kan jag klara mig utan - men Distress Stickles COME TO MAMA!!!

Free Smiley Courtesy of www.millan.net

...och så bevisade hon än en gång för allmänheten vilken total pysselnörd hon är. Dagens sanning. ;D

G'natt på er, pysslingar! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥