fredag 7 november 2008

Farsdagskort

Idag kom det en massa rolig post till mig från Brunkullan, och jag fick fart här på kvällen och pysslade ihop ett farsdagskort:

Photobucket
QK Jolly, bollfrans, grommets från MM, brad från Prima, punchinella, hjärtestämpel från stämpelsetet "Four Card Suite" från Alpha Stamps och Tiny Alpha-stickers från MM.

Detta är till en far i min närhet - och nu ska jag bara göra ett kort till min egen far också. Tyvärr blir det inget till makens far - vi träffar honom inte på söndag, och så är jag ju lite sent ute för att posta det... *hoppsan* Får påminna maken att han ska ringa i alla fall.

Nu ska jag vända tillbaka till pysselbordet, med ett vinglas bredvid mig, så får vi se vad jag åstadkommer. ;D

Gokväll på er!

3 kommentarer:

  1. Åååh, så otroligt makalöst jädrans VRÅLSNYGGT!! :D
    Hur gööör du? Jag älskar din stil!

    SvaraRadera
  2. Jag inspireras av dig, kära doktor!!!! ;D Så enkelt är det.

    SvaraRadera
  3. gillar detta kort massor

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥