måndag 3 november 2008

Minipyssel

Jag får ju aldrig ändan ur vagnen, trots att jag är pysselsugen! När man väl sitter här och Kajsa sover - vad händer då? Jo, man sitter och slösurfar på forumen, pillar med bloggen och annat sånt onödigt. Man kan ju faktiskt använda tiden till att PYSSLA ju! ;D

I alla fall har jag röjt vidare lite i mitt pysselrum, och det börjar närma sig klart nu. Jag har en del lådor med diverse icke-pyssligt som jag måste få undan - frågan är bara VAR jag ska ställa dem? Nå, det blir inte kvällens problem att lösa.

Jag har också fått gjort ett minikort som ska få följa med en WGA som jag ska posta imorgon. Har du en WGA att vänta från mig, så är chansen stor att det här kortet dimper ner tillsammans med utlovat pysselmaterial:

Photobucket

Nu ska jag plocka undan lite från pysselbordet och sen ska jag hoppa i säng tillsammans med Stieg Larsson - jag har ÄNTLIGEN satt igång med att läsa hans böcker! Jag - sen? Vaddå? ;D

G'natt på er!

7 kommentarer:

  1. Jag har inte heller läst dem. Syster lovordar dem, men hittills har jag inte käns mig manad. *ler*

    ...kortet? UNDERBART!

    SvaraRadera
  2. Ett pyttepyttekort som är JÄTTEJÄTTEfint! :D

    Jag har inte heller läst hans böcker...har mest lust att läsa fåniga chicklitts nuförtiden - böcker som inte kräver en massa hjärnkapacitet, hehe!

    Kraaaaam påddä!

    SvaraRadera
  3. Jättefint minikort! *gillar*

    Stieg Larsson är bra, och lättläst!

    SvaraRadera
  4. tack för mysiga kommentarer i min blogg!!
    Å vilket sött litet minikort!
    Hoppas du får tid till att pyssla snart!
    Vet själv hur lätt det är att bara fastna framför datorn istället.. :)

    SvaraRadera
  5. Äääh, kan du inte skicka det där till mig, ÄVEN fast jag inte är med i WGA? :D Skitsnyggt och färgglatt!

    SvaraRadera
  6. Åh vilket härligt! :D

    SvaraRadera
  7. *ser asmallig ut* det häääär fiiiiina kortet står och lyser upp min pysselvrå nu *smiles* Aj äm så nöjd å glad.

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥