torsdag 5 mars 2009

Skapa med glädje!

Brunkullans forum pågår just nu en tävling/utmaning som går ut på att skapa med glädje - så här skriver DrAnnika om tävlingen:

Det är lätt att fastna i trendhysteri, speciella stilar och "mode" och denna utmaning är för att du och jag ska hitta tillbaka till det där vi tyckte var riktigt riktigt skojigt! Ni vet så där skojigt så det pirrade i magen när man pysslade!

Så utmaningen består enbart i att du ska skapa något, kort, layout, altrat eller något annat och att du ska göra det för att det är SKOJIGT och för att det är något du tycker är fint! Det kan vara något som är speciellt för den "stil" du själv känner dig hemma i, eller något helt annorlunda för att få prova något nytt!


Jag kunde såklart inte låta bli att vara med - utom tävlan såklart - och så här ser mitt bidrag ut:

Photobucket

Skutta in och var med du också - det är ett underbart gäng därinne och inspirationen flööööödar, I promise! :D

Ikväll kommer goa Stina och pysslar med mig, så då lär det bli lite mer gjort! :D

Tadaaaa!

4 kommentarer:

  1. Snajsigt! Chandelier?

    SvaraRadera
  2. Snyggt kort! Fina färgkombinationer och jag ser att Chandelier fått jobba. :) Jag hängde med på Brunkullan-utmaningen, kul.

    SvaraRadera
  3. Underbart kort! Jag gav mig på en liftning och resultatet finner du här http://www.elin79.se/?p=675

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥