söndag 8 juni 2008

De senaste korten

Nu kan jag visa upp studentkortet jag gjorde här i veckan, det som min goda vän och kollegas dotter skulle få på sin studentdag. Inuti satte jag fast lite pengar med ett gem i stället för en studentpresent.

Photobucket

Sen har jag också gjort klart och skickat iväg ett tagpocketkort, som var beställt till ett svensk/engelskt brudpar. Färgerna skulle vara vitt och silver, men jag myglade in lite svart på banden också, som ni ser. Snurklorna är silverembossade.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Tack för titten, snart kommer det mera - jag har ju flera beställningskort som ska göras... ;)

7 kommentarer:

  1. Wow... Det bröllopskortet är nog det snyggaste jag sett!!

    SvaraRadera
  2. Underbart bröllopskort. Och att smuggla in lite svart ochså gjorde du rätt i. Döläckert med bandet och monogramberlockerna.

    SvaraRadera
  3. Oh. My.
    Jag finner inga ord, men bugar mig djupt i vördnad! Sanslöst vackert!
    Och kalligrafin, skulle kunna döda för att kunna skriva så... säger hon som har nån hemsnickrad variant :-)
    Ha det bra i sommaren! Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh Tettiz...sååå vackert! Ingen kan skriva kalligrafi som du. ♥

    Du, kan du undgå att köpa nytt pyssel i ett par dagar? *ser finurlig ut*

    PUSS!

    SvaraRadera
  5. Oj, tack så hemskt mycket tjejer! Jag blir alldeles röd om kinderna här!

    Jo, Nina, jag kan väl försöka hålla mig. *fniss* Fick just hem ett Studio skinni mini, en QK ducky och lite Primablommor, men nu ska jag INTE köpa mer pyssel på ett tag. Har ju lite annat (massa punchinella t.ex.) på ingång också. ;)

    SvaraRadera
  6. jättesnyggt. Jag har också en beställning på ett bröllopskort som jag tänkte göra i tagpocket!
    :-)

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥