lördag 14 juni 2008

Personlighetstest

Jeanettes personlighetstyp:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

Kärriärer som skulle kunna passa Jeanette:

Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.



Testa själv här!

3 kommentarer:

  1. Det var ett knasigt test det där... hälften av alla yrken jag fick upp har jag redan provat å flera visste jag redan var tämkbara. Dock var det första gången jag slapp få med kantor på min lista... jag får alltid med det i alla såna test och jag kan INTE spela kyrkorgel.

    SvaraRadera
  2. Kul test det där, tyckte att resultatet stämde nästan lite för bra ;-)

    SvaraRadera
  3. Hahaha, jag är den enda som INTE ska bli hemmafru!!!
    Hoppas ni haft en trevlig dag.
    Bamsekramar från oss!

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥