torsdag 5 juni 2008

Kortbeställningar

OJ! Vad många kortbeställningar jag har fått de senaste dagarna/veckorna - bröllopskort, grattiskort, välkommen till världen-kort, tackkort - SÅ kul!! :D

Det senaste kortet jag har gjort var dock inget beställningskort; det är ett kort till en tjej som tar studenten, och det är från mig och min familj. :) Jag tänker inte visa det här, då jag vet att hennes mamma snokar runt här ibland, även om jag nog tror att hon har fullt upp just nu med förberedelser inför den stora dagen just. Hon har nog inte så mycket tid att sitta framför datorn... ;)

Visar bild en annan dag - imorgon ska jag iväg på grillfest med mina kollegor, ska bli roligt att prata och umgås lite med dem.

Jag har också gjort en härlig beställning på extern blixt, ett till objektiv och lite andra go'saker. De grejerna borde komma i början på nästa vecka, och det ska bli sååå kul att leka med dem! *yey!*

Men nu är det gonatt, gott folk!

1 kommentar:

  1. Japp, här håller man lite koll.
    Hehe.:-)
    Kortet var jättefint och Mikaela blev så glad.
    Hon är ute och flänger igen. Men på måndag så blir det arbetsförmedlingen!!!
    Hon är ju arbetslös!!
    Det avr så jättekul att ni kom över och firade henne.
    Kramisar

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥