onsdag 25 juni 2008

Pysselrummet - the Quest Continues...

Igår var vi iväg till IKEA och kom hem många tusenlappar fattigare. Dock fick vi med oss ett nytt matbord, 6 stolar, lite nya köksattiraljer och jag handlade såklart en hel del förvaringslådor och minibyråar etc. Hela kvällen sorterade jag och försökte få någon form av ordning - men det är en HEL del kvar, och då har jag suttit nu på morgonen också... *pust* Fasen vad man samlat på sig grejer.



Idag fortsätter alltså stöket i pysselrummet, och jag har insett att jag köpt för få lådor, så jag måste någon dag åka till IKEA igen. Jag har lovat maken att han ska slippa åka med. ;)

Ha det gott i solskenet!

4 kommentarer:

  1. MÄH!!!! du måste ju VIIIIIISA ju!

    *pöss*

    SvaraRadera
  2. Patience, my friend, patience! ;) Är inte färdig på lååånga vägar än!

    SvaraRadera
  3. Sortera, organisera och göra om, sånt är trevlans.
    Jag inväntar efter-bilderna med spänning.

    ps. Var med å tävla i min blåååågg.

    SvaraRadera
  4. Men jag vill sseeeeeee, tänk om du kastat något viktigt??? :)

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥