måndag 2 juni 2008

Produktiv pysselträff

Oj, vilken härlig lördag jag hade - trevligt sällskap, bra organiserat, god mat, pysselsaker att köpa, underbara omgivningar och toppenväder. Dessutom så var inspirationen på topp och jag deltog i alla utmaningar som arrangörerna bjöd på. Dessutom vann jag första- och andrapris i några av tävlingarna, plus att jag vann lite utlottningar, så jag åkte hem med lite extra pysselsaker. Det borde i och för sig jämna ut för den stora pysselsak som jag lämnade över till ny ägare (Cissi/Trollmor) på plats - min Craftrobo.

Nedan följer de flesta av mina alster till pysselträffens utmaningar:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Har en LO till att fota och lägga upp, men såklart så glömde jag att fota den i dagsljus idag igen... *suckar* Nåväl, den kommer upp snart den också. Hav tålamod. ;)

4 kommentarer:

  1. Åh så mycket fint du har gjort! :)

    SvaraRadera
  2. Grymt mycket snyggt du har gjort! Gillar det randiga papperet i flera färger.

    SvaraRadera
  3. Du är verkligen de enkla och vackra kortens drottning!

    SvaraRadera
  4. wow. Wow. Asså WOW, Tettiz! Du är bäst!

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥