fredag 13 juni 2008

Köp, byt och sälj

Den senaste tiden har det tillkommit en hel del i mitt pysselrum, men en del har också försvunnit. I och med att jag sålde min CraftROBO och köpte en Cuttlebug, så har jag också investerat i ett antal alfabet; både från Ebay, begagnat från pysselvänner och det senaste är beställt från Kortmakaren - Fiesta! ♥

En stor grej som har försvunnit, förutom min CraftROBO, är hela min pärlsamling. Jag har nog inte pärlat på nästan ett år, förutom nåt enstaka. Detta, och fullt med prylar i hyllorna, gjorde att jag bestämde mig för att glädja min goda vän och kollega Kattis - hon fick köpa HELA klabbet! :D Vet inte vem som var gladast - hon eller jag? I alla fall har detta föranlett MER shopping från min sida. Pysselpengar är alltid pysselpengar, som vi säger. ;)

Med posten idag kom massor med paket; både beställda saker från USA, paket från MHV juni och WGA-saker. Jag har med andra ord MAAAAAASSOR med roliga saker att leka med.

Men nu ska jag gå och leka med Kajsa, hon ropar på mig! :D

3 kommentarer:

  1. Jag är gladast!!
    Idag ska det sorteras pärlor.
    Det är lite mycket nu, hahaha.
    Sen ska det skapas, i massor. "Monstret" har vaknat igen.
    Bamsekramar!

    SvaraRadera
  2. Tjo!
    Just nu sorterar vi alla pärlor i färger.....hmmm....lite jobb kan jag bara säga. Så, skratta inte.
    Så när jag är klar så kommer jag inte orka skapa på lääänge, hihi.
    Jodå, snart klar och då, då minsann ska det bli skapelser av.
    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Men det är ju helt sanslöst vad mycket det är.
    Och nu har man kommit mot slutet när inget stämmer längre. Hihi
    Så jag pausade, jag med.
    Kram

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥