torsdag 18 oktober 2007

Clearstamps

Kan man bli besatt av clearstamps? I så fall är jag nog på god väg att bli det... Se bara här vilka godbitar från Maya Road jag hittade hos Scrapbodan:

http://www.scrapbodan.askasinternetbutik.se/bilder/artiklar/SMP714.jpg

Check them out, liksom!! *torkar mig lite diskret i mungipan*

Annars fick jag hem ett paket från Magdas idag - ett Bazzill 12x6-album och det ska bli sååå skoj att testa och scrappa i det formatet. Nedrans snygg färg var det på albumet också; Evening Sky. Vi får väl se när jag får ändan ur vagnen och kan testa detta nya format - just nu har jag ju lite saker som ska göras klart först; t.ex. journaling jar och materialswappsutmaningarna. First things first. :)

Ska nog snurra runt på stolen och pyssla lite. Eller vill ni kanske hellre se hur det ser ut nu, när jag har fått ordning i pysselrummet? ;) *plockar fram kameran*

4 kommentarer:

  1. Kan säga att de är lika fina på riktigt :D *klappar på mina stämplar som jag köpt hos Scrapbodan*

    SvaraRadera
  2. Farligt farligt på mässan. Är frestad att förbeställa - men det är så tråkigt att BARA gå omkring på mässan och hämta påsar överallt... Har redan förbeställt hos Scrapbodan, tror jag chansar på att dessa finns kvar tills jag kommer på lördan! De har definitivt "must-have"-faktor, tack för tipset! :o)

    SvaraRadera
  3. Va!!! de där har jag inte sett innan... ooouuuh vad fiiina. Jag vet att Brunsons ska få hem en massa nya saker (det fullkomligt drösar in fint där nu), blandannat fler clearsamps från MayaRoad. De där fina som jag har och som du kommenterade i min blogg e ju också därifrån.


    ps. nu finns de där iklicksbara prickarna så att jag också får vara med å kommentera här, finnemang!

    SvaraRadera
  4. Håller med - det kommer bli FARLIGT!! Dock är jag så jäkla luspank så jag kommer nog få gå runt och bara dreggla på allt. Kanske nån butiksägare tycker att jag har dregglat för mycket på nåt så jag får ta med mig det hem - typ, omöjligt att sälja eller nåt.. *flin*

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥