söndag 7 oktober 2007

Seg söndag

Jag sa till min kompis Elsa när jag pratade med henne i telefonen idag:

- Söndag är vilodagen och just de dagarna kan jag tänka mig att vara religiös, om jag bara slipper gå i kyrkan! ;)

Det var nämligen så att jag och David inte kom ur sängen förrän klockan var över 12!!! Nog för att vi är sömntutor båda två, men det tar nog priset. SÅ sent gick vi inte och lade oss igår. Nå, vi får väl skylla på att vi passar på nu, för när BA (=Bebis Almgren) kommer i januari så kommer det vara slut på långa sovmornar för vår del. Då blir det amning och blöjbyten och allt annat som hör till en liten bebis. Inte för att jag klagar - men då måste det ju vara okej att passa på att sova så mycket man bara kan nu, eller hur?

De sista av mina hembakta bullar håller på att försvinna nu - eftersom vi härjade i trädgården och satte en massa lökar igår så får vi svulla bullar idag. ;) Tänk vad man är expert på att hitta på ursäkter för allt...

Igår och idag är det Cybercrop på Svensk Scrapbookings forum och jag kunde ju inte låta bli att regga mig där för att få vara med. Hittills har jag bara gjort ett bidrag, men deadline är inte förrän midnatt ikväll, så jag hinner säkert göra nåt mer. Visar upp mina alster här sen. I promise. Vet bara inte om och när man får visa upp dem utanför tävlingen, så därför avvaktar jag lite.

Maken sitter här bredvid med stora hörlurar på och poppar musik för fullt - han håller på att göra lite mer egen musik. Många låtar gillar jag jättemycket, andra är inte alls i min smak, och han brukar ha rätt när han säger att "den här kommer du nog inte att gilla" eller tvärtom.

Klicka på Voides länk till höger för att lyssna på hans musik... ;)

Nu ska jag försöka göra något annat än att bara sitta här och surfa. Pyssla till exempel! :D Jaaa! Nån mer som vill vara med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥