måndag 8 oktober 2007

En award!!!

Måste ju visa upp en award som jag har blivit tilldelad av Dr.Nina!!!

Tack söta tjejen! Visst kan jag vara sur och grinig ibland också, men då brukar jag försöka gå och gömma mig så omvärlden slipper mig... ;)

Jag nominerar vidare (utan att veta om de har blivit nominerade tidigare):

Dr.Annika - Min goa pysselsyster som jag ännu inte haft tillfälle att besöka i England. Omtänksam som få och otroligt generös!!

CyberPet - Min andra goa pysselsyster som just nu har en rätt hektisk tid med boköversättning och allt möjligt. Tänker på dig ofta och hoppas att luftrören är snälla med dig! Tillika forummamma, utan dig skulle jag aldrig ha träffat någon av dessa tjejer!!

Gulligullan - Underbar pysselkompis som jag delat mycket galenskap tillsammans med - "Vad sa hunden?", "Hur? Hur? Hur?" och andra klassiker har nötts tillsammans med goa Linda. :D

Helena115 - Helena är sådär genomtrevlig som inte många är - hon är dessutom vansinnigt duktig på att baka goda muffins, cookies och så är det hennes fel att jag och David köpte oss en bakmaskin. Dessutom ger hennes vackra smycken mig en massa inspiration!

Hattifnatt - Fnissig ordbajsare av rang!! Att läsa hennes inlägg på forumet får mig ofta att skratta högt! Hon är även en ypperlig pysselkompanjon, som ger mig tonvis med "pissellust" och idéer!

Jag nominerar alltså dessa fem, ett runt och bra nummer, för jag vet inte hur många man ursprungligen ska nominera. ;)

2 kommentarer:

  1. Vad du är tossig! Ordbajsare har jag aldrig blivit kallad förr, men visst bäjb, du har helt rätt! *asgarv* Tack för utnämningen, gullo, jag blir så glad! Kraaaam!

    SvaraRadera
  2. Men vad söt du är :-) Tack knasfia! Snart får jag komma med muffinsar med klet igen :-D Och låna alla dina dies, jaaaaaaaa!

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥