onsdag 17 oktober 2007

Inte har jag fotat...

...mitt nya pysselrum efter att det är iordninggjort ännu. När jag kommer hem från jobbet är jag alldeles färdig och när man har vaknat till nog tillräckligt så är det för mörkt för att fota. Jag får avvakta ännu lite till och hoppas att ni har överseende.

Det har blivit lite pysslat de senaste dagarna, men inget som är helt klart. Jag lämnar ett spår av UFO:s efter mig (UnFinished Objects). Jag lovar att visa dem också så snart de är klara. Det jag håller på med just nu är att helt färdigställa mitt DT-album för Belimi, en beställning på en journaling jar och ett provex av ett inbjudningskort som sen ska göras i 10 exemplar. Jo, jag har ju iofs gjort klart 3 julkort! De ska vara med på forumet och auktioneras ut till förmån för vår Rosa bandet-insamling, så jag vet inte om jag ska hålla på dem lite till. I alla fall tills de läggs upp på forumet av Elina och Ninne, som håller i de rosa trådarna.

Till helgen ska jag fara iväg och hälsa på min DT-mamma i Norberg och jag har har nog inte insett att det är så snart! Dagarna bara far iväg och jag hinner inte tänka på vad jag ska ha med mig osv. alls... Nå, det blir nog bra - vi kommer ju att ha tillgång till en hel butik, så om jag lyckas missa nåt så kan jag nog köpa det mesta där. ;)

Nu ska jag pilla lite med mina UFO:s och se om jag kan pricka av lite från min lista på saker jag vill ha färdigpysslade i oktober:

* Göra klart en beställning på en journaling jar - UFO
* Måla klart vårt nyckelskåp - UFO
* Göra ett provex av en beställning på inbjudningskort - UFO
* Börja med julkorten
* Göra några fler DT-alster till Belimi (klart!)
* Skicka iväg materialswappen så den är framme senast den 14/10 (klart!)
* Skicka minst en RAK (flera skickade)
* Donera till Rosa bandet (en vunnen auktion på pyssel.net + ett rosa band till jackan köpt + 3 kort till Rosa bandetauktion gjorda)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥