torsdag 11 oktober 2007

Höstgrytan puttrar...

...på spisen och jag är glad att jag inte behöver vara ute i det här vädret! Regn och rusk. Det är rätt mysigt att kunna sitta inne och titta ut på eländet, tycker jag. Tända lite ljus, göra lite te med skummad mjölk, mumsa lite vindruvor... *se tidigare inlägg* :D

Idag har maken satt upp lite socklar i köket och det är snart klart där. Det blir så himla snyggt och jag är riktigt, riktigt nöjd med vårt kök. Sen väntar vardagsrummet och makens gamla rum, som ska bli mitt pysselrum (jag har insett att jag inte gillar att sitta nere i källaren, så vi ska stuva om ännu lite mer). Maken kommer att flytta ner sina grejer till källaren och BA kommer att få mitt gamla pysselrum i stället. Det är bra, för det är stort och rymligt och har nära till tvättstugan och köket. Läget är A och O! ;)

Inget pysslat har det blivit idag, men jag fick paket från ScrapRoom i alla fall, med papprena jag behöver till min inbjudningskortsbeställning. Nu väntar jag bara på den felande ballongdien från Magdas, så ska jag kunna färdigställa ett provex och lämna över detta till beställaren för granskning. :)

Maten kallar i köket - smaklig spis på er, så här vid middagsdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥