lördag 6 oktober 2007

Jag har blivit utmanad!

...av goa Dr.Nina!

Såklart antar jag din utmaning! :D

Hatar du mer än 3 personer?
Svar: Nej, hata är ett starkt ord, jag hatar inga människor - bara handlingar

Har du någonsin försökt ta ditt liv?
Svar: Nej

Hur många hus har du bott i?
Svar: 8 - utspridda över landet OCH ett i England

Vilken är din favoritglass?
Svar: Svårt val, men citronglass måste jag nog välja

Vilka är dina favoritskor?
Svar: Mina crocs - för färgens skull (gula) och för att de är så sköna att toffla runt i

Har du fällt krokben på någon?
Svar: Som ung - ja, många gånger *fy på mig*

Vilket är det värsta ämnet den här terminen?
Svar: Inget, har pluggat färdigt och undervisar i mina favoritämnen (svenska och engelska)

Äger du en Britney Spears-CD?
Svar: Ja, tror jag har en dammig singel nånstans

Har du nånsin spytt bland folk?
Svar: Jag tror att jag har sluppit det faktiskt

Säg någon/något du alltid tänker på.
Svar: Min man och pysselidéer brukar ständigt fara runt i mitt huvud

Vilken musik tycker du bäst om?
Svar: Trallvänlig musik, sån man lätt kan sjunga med i

Vilket stjärntecken är du?
Svar: Skytten

Vilken är den pinsammaste CD du äger?
Svar: Det skulle väl vara den där Britney Spearssingeln då ;)

Sommar eller vinter?
Svar: Sommar

Har du örfilat någon?
Svar: Ja, det tror jag nog att jag har...

Spelar utseendet nån roll?
Svar: Ja, till viss del - men insidan är viktigast!!

Favoriträtt?
Svar: Färsk pasta med ädelostsås och knaperstekt bacon

Är du förlåtande?
Svar: Ja, det är jag

Hur många barn vill du ha?
Svar: Ett är ju på väg just nu, men jag skulle nog kunna tänka mig två totalt. Max.

När grät du senast?
Svar: För två veckor sen, jag var orolig för min mormor som ligger på sjukhus

Har du kallat din lärare för mamma?
Svar: Nej

Vad har du för smeknamn?
Svar: Tettiz, Junior, "Fröken" (på jobbet såklart) och pappas lilla gullesej :D

Är du nöjd med ditt liv?
Svar: Mycket

Gillar du dig själv?
Svar: För det mesta, men det finns allt bitar jag skulle vilja förändra, men inget är omöjligt. ;)

Är du närmare din mor eller far?
Svar: Mamma - det är väl mest naturligt att "kvinnorna" i familjen har närmare kontakt, eller?

Favoritegenskaper hos motsatta könet?
Svar: humor, omtänksamhet, lyhördhet

Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag?
Svar: Leka med min snopp!!! :D

Eftersom jag är så dålig på att skriva och läsa andras bloggar, så kommer jag inte på någon att utmana just nu... *skäms*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥