söndag 7 oktober 2007

Är man beroende...

...när man blir alldeles nojjig för att man inte kommer in på forumet? Jag fick till och med ett sms från en av tjejerna som är ofta där inne, och hon frågade om jag visste nåt om varför det inte gick att komma in. (Inte helt konstigt, eftersom jag är en av adminsarna) Men, tyvärr, jag vet lika lite som hon, så vi får båda vrida våra händer i oro över vårt älskade forum! ;)

Trodde ni nu att jag skulle få nåt annat gjort eftersom jag inte kan surfa där? *hehe* Då trodde ni helt fel - jag sitter ju fortfarande framför den förbenade datorn och knapprar...

Gokväll på er - nattugglan Tettiz ska lägga sig i soffan och kolla på nåt avsnitt av The 4400 med maken. Sen blir det sängen. Måste vila så att BA mår bra!

3 kommentarer:

  1. Eftersom Pyssel.net ofta är hårt belastad (många som loggar in samtidigt) så är det inte ovanligt att det går segt eller inte går alls om flera loggar in på samma gång (efter något favoritprogram på tv, osv). Ibland händer det också att Internetleverantören själv har problem, så då kan det vara bra att kolla webbhotellets status, om någon av deras serverar ligger nere. Men oftast handlar det om att man är för "på" och man försöker om och om igen, samtidigt som 50 andra personer. Vänta en kvart eller så, se om det inte har lättat. ;)

    SvaraRadera
  2. Tack Petra, för den förklaringen! :D Jag hade en aning om att så kunde vara fallet - det är ju inte första gången det händer. ;)

    SvaraRadera
  3. Häj! Jag lyckades snoka mig hit minsann *hihi* Hoppas den här bloggen uppas lite oftare än den förra! ;-) KRAAAM!

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥