lördag 13 oktober 2007

Packad och glad...

...och redo för pysseldate!! :D

Jag vet inte vad jag har fått med mig, men det blir säkert bra. Man brukar alltid missa något, eller mycket, när man packar i all hast, men jag har verkligen haft fullt upp idag, så att packa har inte varit prio ett direkt. Det blir nog bra ändå - Babsan är ju för fasen en av våra shopoholics, så det ska väl vara fasen om hon inte har det hemma som jag har glömt att ta med. ;) Jag kommer nog att klara mig.

Om jag känner mig själv rätt så kommer jag ju ändå inte att pilla på mer än en tredjedel av det jag släpar med mig. *hehe*

2 kommentarer:

  1. Men vafaaaaan bruuuden schysst att uppdatera om nya bloggen liksom! Var ju inne på WP bara häromdagen och undrade om du hade trillat av jorden ;-) Kraaaaaam pårej!

    SvaraRadera
  2. *hehe*

    Jag har varit lite dålig på att säga till om ny blogg, ja, kanske ska gå in på Wordpress och lägga en blänkare om ny bloggadress...? :D

    Kraaam vännen!

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥