söndag 14 oktober 2007

Söndag kväll...

...och imorgon måste man pallra sig upp till jobbet. Jag hade hellre stannat här, i mitt nya och nyfixade pysselrum! :D Jag har visat upp lite bilder på forumet, bilder från när jag höll på att "packa upp" allt, men ska lägga upp efterbilder också så snart jag har lite mer ljus här. Det får fotas imorgon helt enkelt!

Annars har dagen varit rätt lugnt. David har skjutsat Mallan hem till sin mamma, det har målats och fixats, och så har han också bakat underbart goda knäckhavrekakor. *slurp* ATT det gick åt ett helt gäng när de var alldeles nybakta... *flinar och klappar mig på magen* Det finns nog några kvar att mumsa på imorgon ändå - passar bra eftersom Mimmi kommer och pysslar med mig då!

Nu är det gonatt! *zzzz*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥