tisdag 13 januari 2009

CD-fodral

Jag har länge haft detta UFO*) hängande över mig, och äntligen har jag tagit tag i det och gjort klart. Det ska packas och skickas iväg innan jag kan helt kan släppa det, men det är i alla fall färdigt nu! *yey*

Inspiration till fodralet fick jag ifrån Splitcoast Stampers samling med tutorials - där finns MASSOR med roliga saker som jag vill testa, och har ni idétorka - gå in där och kika runt under "resources"! Helt klart värt ett besök om ni vill testa något nytt.

Här kommer således kvällens lilla projekt:

Framsidan:
Photobucket

Baksidan med stängflärpen, som har en liten bit kardborre som låsanordning:
Photobucket

På CD:n finns ett stort antal bilder som jag tog i somras när familjen som ska få skivan var på besök. Speciellt barnen fick jag underbara bilder på, och jag har gått igenom alla bilder, redigerat dem efter förmåga och sen pillat lite extra med mina absoluta favoritbilder på vardera barnet. Jag hoppas och tror att den lilla "presenten" kommer att uppskattas.

Nu är det snart sovdags - jag har en del att göra imorgon, så det är nog bäst att jag går och lägger mig snart så jag orkar. ;)

G'natt och sov sött!
Kram,
Jeanette



*) Unfinished Object - term som används av en del pysslare när de menar en LO, ett kort eller annat projekt som legat länge och inte blivit färdigt. En surdeg, kan man säga, fast när det gäller pyssel så är det ju trevliga surdegar. ;)

4 kommentarer:

  1. Men hallåååå bus-Tettiz, det där var ju hur apsnyggt som helst! Är'u mé i Idåååål eller?? :D

    SvaraRadera
  2. Håh! Vad läckert!!! Tänk vad glad mottagarna ska bli! Vilken omtanke!!! :D
    Du är då för fiffig och snäll! Kram!

    SvaraRadera
  3. Jättefint och så påhittigt.

    Kolla min blogg,jag har nominerat dej.

    Kram Ika

    SvaraRadera
  4. Vilken kul idé! Och vilken bra sida du länkade till, det finns ju hur mycket kul där som helst! Det där färgglada pappret du använt dig av är ju bara huuur snyggt som helst!

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥