söndag 25 januari 2009

Ännu fler regnbågskort!

Jag har verkligen fastnat i regnbågsutmaningen som Doodle Factory-mamman har startat. Man har på sig till den sista januari - så ni har gott om tid att göra ett eller flera bidrag. Själv har jag gjort 4 bidrag nu och tänkte visa de två som jag ännu inte lagt upp här tidigare:

Turkos:

Photobucket

...och rosa:

Photobucket

Jag hoppas kunna fortsätta göra fler monokromatiska kort till denna utmaningen - har ju flera färger kvar ju - röd, orange, violett/lila - sen kan man nog komma på några till nyanser, eller hur?! ;-D

Nu ska jag ta hand om lilla hostiga Kajsa-skruttan!
Ha det gott!

/ Jeanette

3 kommentarer:

  1. Aw, that icy blue bear does look like he needs a good hug. My first card isn't technically part of the rainbow either, but all colors are welcome and they'll all band together in the end. :)

    SvaraRadera
  2. URTJUSIGA kort, båda två! Du är verkligen min kortpysslaridol no.1, Jeanette!! (oj vad fint jag rimmar, hehe!)

    KRAAM! *å en extra kram till Kajsabus*

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥