fredag 16 januari 2009

Pysselhäxorna i full färd

Här kommer några bilder från vår pysselorgie hemma hos Annika i Coventry - det visar ganska bra vad vi gör... ;)

Annika letar inspiration på nätet
Photobucket

Copicsarna är med
Photobucket

En kopp te är oundviklig
Photobucket

...och GODIS! Ser ni Sticklesarna där bredvid - godis det med! ;)
Photobucket

Mozart verkar vilja vara med och pyssla
Photobucket

Nya, underbara October Afternoon-papper
Photobucket

Titta, här är jaaaag! ;D
Photobucket

Nu ska jag försöka scrappa lite, så nu blir det inget mer i bloggen för idag. Återkommer kanske imorgon med lite updates.

Kram och go'natt,
/ Jeanette

5 kommentarer:

  1. Hoppas ni har det riktigt mysigt nu.... :)

    Mozart var verkligen vacker, Ernie (som är en riktig sucker för röda katter) står brevid och suckar.

    SvaraRadera
  2. Låter trevligt att åka ner till England och pyssla. Hoppas ni har det trevligt. På min blogg finns en award till dig från mig. Kram Malin

    SvaraRadera
  3. October Afternoon kan verkligen göra snygga papper, monstrena är underbara.
    Ha det så trevligt nu tjejer!

    SvaraRadera
  4. Åååå så mysigt det låter. Hälsa dåktårn med en kram från mig

    SvaraRadera
  5. Ville bara säga att jag inte är ett dugg avis, så det så! ;)

    Det ser hur mysigt som helst ut! Vill också sampyssla... Åh, varför ska jag behöva jobba nästa helg när det är pysselträff på söder...

    Kram på er båda!

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥