onsdag 7 januari 2009

Två nya kort

Det har varit en hel del Kajsa-bilder på senare tid, så jag tänkte väga upp med lite fler pysselalster. Igår kväll pysslade jag ihop ett par kort - ett efter en utmaning där man skulle pyssla i svart med nåt silverblingigt och ett efter en skiss där man kunde utmanas efter färgerna på skissen eller själva skissen. Mitt kort blev en blandning, tror jag.

Nåja, nog med svammel - här kommer bilderna:

Photobucket

Photobucket

Apropå svammel - jag har insett att jag inte har kategoriserat mina inlägg i bloggen, sådär som många gör; "Pyssel", "Kajsa", "Shopping", "Svammel" osv. Jag måste nog kika på hur man gör - tips från någon som vet emottages tacksamt! :D

Go'kväll vänner!

10 kommentarer:

  1. Men åh, så fina de är ♥♥

    SvaraRadera
  2. Majgawd - de är ljuvliga! Jag blir särskilt kär i det bruna - dreeeegel! Vad är "rockar" för bokstäver?

    Superfint med ton-i-ton!

    SvaraRadera
  3. Superfina! Det svarta är tokläckert och det är andra är kanon på ett helt annat sätt - mums!

    SvaraRadera
  4. Mycket fina kort! Jag är KÄR i den söta, söta ankan!
    //Ulrika

    SvaraRadera
  5. Tack tjejer!!! ♥

    Jenny - "Rockar" är MM Shimmer Alphas - Metro, och jag ÄLSKAR dem! Helt underbara!

    Ulrika - Visst är pippi/ankan söt? Det är en Doodle Factory-stämpel och jag är helt kär i nästan alla deras stämplar! ;D

    SvaraRadera
  6. Awww, det där bruna alltså..! *slörp*

    SvaraRadera
  7. Underbart kort och tags!

    *känner ett plötsligt behov av fler stämplar, stämpeldynor och distresspulver*

    Förresten, det översta kortet, vad är det för Bazzill? Jag använde en sån till ett kort för ett tag sedan och gillade färgen skarpt, men eftersom jag fått det i ett paket "färgmatchad cardstock" från Scrapaddicted så vet jag inte vad det heter

    *kram*

    SvaraRadera
  8. Hey, du KAN faktiskt inte visa för många fotografier på sötaste Kajsadarlingen...men det är såklart väldigt trevligt att få inspireras av ditt pyssel också!!

    LJUVLIGA kort, min kära!!
    Vad är det för utmaningar du pysslar efter? *behöver utmanas för att få någonting gjort*

    SvaraRadera
  9. Gud det sista kortet är bara så vackert!!!

    SvaraRadera
  10. Vilka superfina kort... Åter igen fastnade jag för fågeln även denna gång... undrar varför ja tycker om fåglar helt plötsligt???

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥