måndag 5 januari 2009

LO efter Zarahs skiss

Igår scrappade jag för första gången på ett tag, och eftersom det var efter en av Zarahs underbara skisser så var det lätt! Jag blir galet inspirerad av dem och blir alltid jättenöjd med det jag skapar - inte så konstigt med tanke på vilken duktig skissare hon är. Gå in där själva och testa någon/några av hennes nya skisser eller utmaningar - det finns en hel drös med nytt nu!

Här kommer således min LO, som passande nog är om goaste Zarah herself :

Photobucket

Ikväll ska jag, maken och Kajsa åka hem till min mamma och pappa och äta kalkonmiddag - återkommande såhär kring Trettonhelgen - något jag ser fram emot; mamma är SÅ bra på att laga mat! *slurp* :P

Annika och Adam skjutsades i förmiddags till Arlanda och nu är de på väg hem - det är lite tomt här hemma i huset nu när de har åkt och jag saknar dem redan. Som tur är ska jag och Annika åka till Kolbäck i slutet på februari på stor pysselträff - KOMA - så det dröjer inte alltför länge tills jag får pyssla med henne igen! ;)

Ha det gott och på återseende!
/ Jeanette

6 kommentarer:

  1. Jätte fin!!!

    Tack för att du svarade på min lilla undran =)

    SvaraRadera
  2. DRAKE vilken snygg LO! :D Bra jobbat Tettiz!!! =) Nu vill jag se fler! ;) Ha en fortsatt underbar dag! Jag ska nog försöka pyssla.. :D KRAM!

    SvaraRadera
  3. Äääälskar den här. Så fina färger. Allt är fint förresten...

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥