fredag 30 januari 2009

Ett vitt kort

Även om vitt inte är en färg i regnbågen, eller färg överhuvudtaget? så har jag gjort ett sådant kort till utmaningen. Jag ska också försöka hinna med ett svart kort, bara för att komplettera.

Här är det vita - I ewe:

Photobucket

Sen måste jag ju jubla lite över att det är FREDAG!! Underbart, härligt, kul med helg - Mallan kommer och imorgon ska jag och Elsa ha pysselkväll när Anders (hennes sambo och min bror) har "herrkväll". David har lovat att laga den goda lingonfilén också, så vi kommer att få det toppen! Jag hoppas också att Kajsa är snäll då - hon kan få leka med mammas Tombow-pennor (korkarna sitter hårt på dem, så jag behöver inte vara orolig för att hon får i sig dem); det är nämligen MYCKET roligt att hälla ut alla 40+ pennorna över HELA golvet, plocka upp dem och kasta iväg dem igen. Mycket skoj. ;)

Later dudes!

1 kommentar:

  1. Riktigt snyggt med ett så vitt kort med en röd detalj :-)

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥