tisdag 6 januari 2009

Kajsa hos mormor och morfar

Idag var vi hemma hos mormor och morfar och åt middag - Kajsa fick rån med messmör på och det gillar hon MASSOR. Kolla bara:

Photobucket

Photobucket

Ajj labb maj littel busfrö!! ♥♥♥

Hon har sin fina tröja på sig, den som hon fick av sötaste DrAnnika när hon var här. MEN jag upptäckte när jag tittade på bilderna att David hade satt den bak och fram på henne!! *fnissar* Knappen ska ju vara i bak! ;D

Nu ska jag gå och sova - är så trött...
G'natt på er!

6 kommentarer:

  1. Men himmel & bananas vad SÖT hon är!! :D

    SvaraRadera
  2. Maj gadd så söt hon är!

    Jag har totalt missat att du börjat hos CoM! Grattis!

    SvaraRadera
  3. Underbart!!
    Bilderna på lillskruttan gjorde mig alldeles varm i hjärtat!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Världens sötaste å gladaste unge! Jepp! *nickar*

    SvaraRadera
  5. Jasse karar! ;) Sicken söt liten jänta du/ni har! :)

    SvaraRadera
  6. Man ser verkligen att hon gillar det.
    Hon är ju så söt!

    SvaraRadera

Thank you for visiting my blog - I really appreciate all your comments! ♥